Zpět na
postup

Vokovice

Garant: Zuzana Chudoba
(martinkova_z@centrum.cz)
List lokality
 

2. Metropolitní plán - plochy

V této části otázek se budete věnovat jednotlivým dílčím plochám v lokalitě. Plochám v metropolitním plánu jsou přiřazeny tyto základní vlastnosti:

Pro odpovězení otázek budete potřebovat (otevírejte do nových oken prohlížeče):

Přečtěte si vždy všechny otázky této skupiny a odpovězte na ty, ke kterým máte co říci.

Příklad připomínky 2a. si můžete prohlédnout zde
2a. Máte připomínky k vymezení stability ploch? Souhlasíte s vymezeným rozsahem?  Máte nějaký návrh k úpravě? (hlavních komentářů: 11) Pro přidání komentáře se prosím přihlaste nebo registrujte

veronika zapletalová:

Výstavba obytného centra 411/327/2001 je předimenzovaná, není vyřešena obslužnost.

1. 3. 2018, 22:34
Důležitost: Zásadní
Číslo komentáře: L-327-2a-0

Jiří Peroutka:

Souhlasím

26. 3. 2018, 12:21
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-327-2a-0-0
 
 

Marek Šucha:

Souhlasím s paní Zapletalovou.

27. 3. 2018, 22:22
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2a-0-1
 
 

Stará Aritma

Stepan Gala:

Výstavba v hybridní zóně 411/327/2001 neodpovídá charakteru celé lokality včetně výškové regulace.

3. 3. 2018, 17:08
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2a-1

Michaela Lešková:

Souhlasím s touto připomínkou. Toto by zde nemělo vzniknout.

16. 3. 2018, 12:37
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2a-1-0
 
 

Irena Sisrová:

Podepisuji!

18. 3. 2018, 13:40
Důležitost: Doplňující
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-327-2a-1-1
 
 

Jiří Peroutka:

Souhlasím.

26. 3. 2018, 12:21
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-327-2a-1-2
 
 

Marek Šucha:

Souhlasím - je třeba respektovat charakter zahradního města.

27. 3. 2018, 22:23
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2a-1-3
 
 

P + R - Veleslavín - Vokovice

Stepan Gala:

Parkovište P + R - Veleslavín s autobusovým terminálem

Obecně tuto stavbu nelze považovat za veřejně prospěšnou. Takový dopravní uzel by měl být na kraji města, nikoliv "v jeho centru". Je to pokus radních přesunout Vítezné náměstí z Dejvic na Veleslavín a do Vokovic. Navíc je zde problematická otázka jeho budoucnosti. Při stavbě dalších P+R dále od centra hrozí, že nový vlastník, až město stavbu prodá, zde postaví další obrovskou budovu, jakou je nyní dokončované centrum AFI Vokovice. To bude znamenat jen další dopravní zatížení lokality.

3. 3. 2018, 17:30
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2a-2

Jaroslav Rummler:

Souhlasím s tímto komentářem.

11. 3. 2018, 14:36
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2a-2-0
 
 

Michaela Lešková:

Souhlasím s touto připomínkou.

16. 3. 2018, 12:34
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2a-2-1
 
 

Martina Peiskerová:

Také naprosto souhlasím, je potřeba odlehčit přetížené křižovatce Evropská - Vokovická modernizací železnice na Dlouhou Míli, Kladno a letiště, s výstavbou záchytného parkoviště na Dlouhé Míli. Veškerá plánovaná výstavba (zahušťování města) přináší větší a větší zatížení individuální autodopravou. Je ve veřejném zájmu upřednostit MHD a bezpečný pohyb chodců a cyklistů po městě.

18. 3. 2018, 22:51
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2a-2-2
 
 

Jiří Peroutka:

Souhlasím.

26. 3. 2018, 15:33
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-327-2a-2-3
 
 

Iva Halouskova:

Souhlasim

27. 3. 2018, 16:58
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2a-2-4
 
 

Plánovaná výstavba - stará Aritma

Jaroslav Rummler:

Výstavba v zóně 411/327/2001 neodpovídá charakteru celé lokality včetně výškové regulace. Případná argumentace již v minulosti postavenou věží Shiraz tower, resp. její výškou, neakceptuji jako relevantní, jelikož ta absolutně nezapadá do charakteru dané lokality.
V případě výstavby na této ploše by měl být respektován fakt, že se výstavba nachází na "kopci" vokovic a tudíž není vhodné celkouvou výšku tohoto místa dále razantně navyšovat - případná nová výstavba by neměla převyšovat současnou výstavbu na daném místě (mimo Shiraz tower).
Alfa omegou ale stále zůstává vyřešení dopravní dostupnosti a občanské vybavenosti celé lokality.

11. 3. 2018, 14:35
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-327-2a-3

Stepan Gala:

Souhlasím s tímto komentářem.

18. 3. 2018, 17:52
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2a-3-0
 
 

Jiří Peroutka:

Taková masivní výstavba by změnila celé Vokovice, především co se týče dopravy, která je už nyní nad únosnou úroveň.

26. 3. 2018, 17:39
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-327-2a-3-1
 
 

Igor Helekal:

Souhlasím s komentářem,

29. 3. 2018, 15:53
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-327-2a-3-2
 
 

Výstavba v prostoru staré Aritmy

Jiří Peroutka:

Není vhodné lokalitu dále zastavovat, a to hned z několika důvodů:

- již nyní ráno doprava na ulici Vokovická kolabuje (počet průjezdů ulicí Na Krutci, která přivádí do Vokovic tranzitní dopravu, je možno sledovat na http://www.gemos.cz/gemos.cz/doprava/pamArea/dailyStatistics/name/praha6?idPamDevice=1505997376),
- nedostatečná občanská vybavenost - pouze malý "obchůdek" se základními potravinami na ulici K červenému Vrchu, nejbližší pošta na ulici Kladenská, nejbližší lékařské středisko (Cordeus), jediná školka MŠ Vokovická (letos z důvodu stěhování neprovádí zápis), přeplněná dětská hřiště.

12. 3. 2018, 11:23
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-327-2a-4

Lucie Špeldová:

Výstavba v hybridní zóně 411/327/2001 neodpovídá charakteru celé lokality včetně výškové regulace, je předimenzovaná a není zde vyřešena dopravní obslužnost.
Udržet kvalitu zahradního města a nerozšiřovat stávající zástavbu.

18. 3. 2018, 10:44
Důležitost: Doplňující
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2a-5

Jiří Peroutka:

Souhlasím s tímto komentářem.

26. 3. 2018, 17:37
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-327-2a-5-0
 
 

Odmítnutí plánované výstavby na ploše 8.3 ha - Aritma

Eva Hrubešová:

Výcházím z těchto citací v metropolitním plánu:
Metropolitní plán je koncepčním dokumentem, prostřednictvím stanovených regulací umožňuje rozhodovat ve správních řízeních. Metropolitní plán stabilizuje charakter města. CHRÁNÍ JEHO KULTURNÍ A CIVILIZAČNÍ HODNOTY, STEJNĚ JAKO HODNOTY PŘÍRODNÍ.
Čl.68
Struktura zahradního města (tedy Vokovic):
(1) Strukturou zahradního města se rozumí urbánní STRUKTURA SAMOSTATNÝCH STAVEB UMÍSTĚNÝCH VE VLASTNÍCH ZAHRADÁCH....
(4) Požadavky prostorového uspořádání v lokalitě struktury
zahradního města se stanovují:
a) veřejná prostranství tvoří ulice, náměstí a parky, náměstí mají zpravidla parkovou úpravu,
b) uliční čára je vymezena ploty,
c) stavební čára ustupuje od uliční čáry, stavební čára je zpravidla otevřená,
d)nezastavěná část stavebních bloků je tvořena soukromými zahradami,
e) výškové uspořádání zástavby je homogenní
Toto je jen několik citací z metropolitního plánu, kde Vokovice o celkové ploše 42 ha jsou vedeny jako zahradní město a území Aritmy o rozloze 8.3 ha, tedy celé jedné pětiny území Vokovic je uvedeno jako transformační plocha s plánovanou novou výstavbou, a to v blocích, která vůbec neodpovídá charakteru zahradního města. Navíc není předem stanoveno žádné omezení, ani uliční prostranství, žádné parky, občanská vybavenost, prostě nic, co by mohlo být přínosné pro současné obyvatele, jediné upřesnění je výškové - 4 patra (neodpovídá charakteru rodinných domků) a pak se zde hovoří o blocích. Tedy jednalo by se o tak masovou výstavbu, která by úplně změnila charakter Vokovic, extrémně by narostla hustota provozu, navíc výstavba je v bezprostřední blízkosti Šárky.

21. 3. 2018, 23:37
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-327-2a-6

Jiří Peroutka:

Naprosto souhlasím, taková masivní výstavba do Vokovic nepatří a změnila by je k nepoznání.

26. 3. 2018, 17:37
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-327-2a-6-0
 
 

P+R

Pavel Kašpar:

Obecně tuto stavbu nelze považovat za veřejně prospěšnou. Takový dopravní uzel by měl být na kraji města, nikoliv "v jeho centru". Je to pokus radních přesunout Vítezné náměstí z Dejvic na Veleslavín a do Vokovic. Navíc je zde problematická otázka jeho budoucnosti. Při stavbě dalších P+R dále od centra hrozí, že nový vlastník, až město stavbu prodá, zde postaví další obrovskou budovu, jakou je nyní dokončované centrum AFI Vokovice. To bude znamenat jen další dopravní zatížení lokality.

25. 3. 2018, 23:16
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-327-2a-7

Jiří Peroutka:

Souhlasím s touto připomínkou.

26. 3. 2018, 18:57
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-327-2a-7-0
 
 

Parkovište P + R - Veleslavín

Marek Šucha:

Parkovište P + R - Veleslavín s autobusovým terminálem nepatří do této čtvrti!
Dopravu je třeba směřovat mimo intravilán a ne doprostřed zahradního města. Emisní limity kolem Evropské jsou již dnes mimo přijatelné hodnoty a tato stavba by nikdy neměla dostat zelenou.

27. 3. 2018, 22:26
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2a-8

vokovice

Jana Nácovská:

žádné úpravy nedělat - vůbec to neumíte, jen se necháte uplácet kýmkoli, hlavně když je to hodně. Za prodej parcel cizincům, zejména muslimům a spol navrhuji trestně právní soudy

30. 3. 2018, 13:27
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-327-2a-9

Zuzana Chudoba:

Výstavba obytného souboru v transformační zóně číslo 411/327/2001 neodpovídá svým koeficientem zastavěné ploše zahradního města. Vokovice mají zastavitelnou plochu 30 % z pozemku, zatímco tato plocha povoluje až 60% zastavěnost stavebního bloku. Vokovice o celkové ploše 42 ha jsou vedeny jako zahradní město a území Aritmy o rozloze 8.3 ha, tedy celé jedné pětiny území Vokovic je uvedeno jako transformační plocha s plánovanou novou výstavbou, a to v blocích, která vůbec neodpovídá charakteru zahradního města. Navíc není předem stanoveno žádné omezení, ani uliční prostranství, žádné parky, občanská vybavenost, prostě nic, co by mohlo být přínosné pro současné obyvatele, jediné upřesnění je výškové - 4 patra (neodpovídá charakteru rodinných domků) a pak se zde hovoří o blocích. Tedy jednalo by se o tak masovou výstavbu, která by úplně změnila charakter Vokovic, extrémně by narostla hustota provozu, navíc výstavba je v bezprostřední blízkosti Šárky.
Parkoviště P + R – Veleslavín s autobusovým terminálem, obecně tuto stavbu nelze považovat za veřejně prospěšnou. Takový dopravní uzel by měl být na kraji města, nikoliv "v jeho centru". Je to pokus radních přesunout Vítězné náměstí z Dejvic na Veleslavín a do Vokovic. Navíc je zde problematická otázka jeho budoucnosti. Při stavbě dalších P+R dále od centra hrozí, že nový vlastník, až město stavbu prodá, zde postaví další obrovskou budovu, jakou je nyní dokončované centrum AFI Vokovice. To bude znamenat jen další dopravní zatížení lokality.

4. 4. 2018, 22:04
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: 327-2a-SUM-0

Příklad připomínky 2b. si můžete prohlédnout zde
2b. Máte připomínky k vymezení ploch struktur ? Souhlasíte s vymezením stavebních a nestavebních bloků a struktur krajiny ? Máte nějaký návrh k úpravě? (hlavních komentářů: 4) Pro přidání komentáře se prosím přihlaste nebo registrujte

Les/louka

Lucie Štůlová:

Vpravo od ulice Na Křídle je mylně plocha jednotně označena jako les, ačkoliv mezi lesem a silnicí je ve skutečnosti asi 12-15 metrů široká louka a to podél celé ulice až na její slepý konec.

1. 3. 2018, 15:55
Důležitost: Doplňující
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-327-2b-0

Okolí Litovického potoka = chyba v zelených plochách a zastavitelnosti

Zuzana Chudoba:

V novém metropolitním plánu je najednou celé okolí Litovického potoka (oblast průtoku Vokovicemi) jako zastavitelné a zmizely všechny zelené plochy. To považuji za omyl. V okolí potoka nelze stavět z různých důvodů a proto navrhuji, aby se do metroplánu zaznamenala tato oblast jako nezastavitelná a zelené plochy se do metroplánu vrátily.

25. 3. 2018, 08:37
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2b-1

Stepan Gala:

Souhlasím.

25. 3. 2018, 20:18
Důležitost: Doplňující
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2b-1-0
 
 

Zdenka Bucknell:

Suhlasím.

26. 3. 2018, 21:34
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2b-1-1
 
 

William Bucknell:

Souhlasím s tímto komentářem.

26. 3. 2018, 22:18
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2b-1-2
 
 

Iva Halouskova:

Souhlasim

27. 3. 2018, 16:59
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2b-1-3
 
 

Marek Šucha:

Souhlasím

27. 3. 2018, 22:27
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2b-1-4
 
 

Okolí Litovického potoka = chyba v zelených plochách a zastavitelnosti

Zora Mališová:

V novém metropolitním plánu je najednou celé okolí Litovického potoka (oblast průtoku Vokovicemi) jako zastavitelné a zmizely všechny zelené plochy. To považuji za omyl. V okolí potoka nelze stavět z různých důvodů a proto navrhuji, aby se do metroplánu zaznamenala tato oblast jako nezastavitelná a zelené plochy se do metroplánu vrátily. - souhlas s touto připomínkou

31. 3. 2018, 17:37
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-327-2b-2

Zuzana Chudoba:

Les/louka = Vpravo od ulice Na Křídle je mylně plocha jednotně označena jako les, ačkoliv mezi lesem a silnicí je ve skutečnosti asi 12-15 metrů široká louka, a to podél celé ulice až na její slepý konec.
V novém metropolitním plánu je najednou celé okolí Litovického potoka (oblast průtoku Vokovicemi) jako zastavitelné a zmizely všechny zelené plochy. To považuji za omyl. V okolí potoka nelze stavět z různých důvodů a proto navrhuji, aby se do metroplánu zaznamenala tato oblast jako nezastavitelná a zelené plochy se do metroplánu vrátily.

4. 4. 2018, 22:04
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: 327-2b-SUM-0

Příklad připomínky 2c. si můžete prohlédnout zde
2c. Máte připomínky k navržené výškové regulaci? Upozorněte na místa předělů a nejasnosti ve čtení výšek vzhledem k použitému rastru 100x100m? (hlavních komentářů: 7) Pro přidání komentáře se prosím přihlaste nebo registrujte

Mrakodrap u školy

Pavel Kraus:

Z lokality 513 do místa, kde je dnes dvoupatrový dům, "přetekla" výšková regulace 21 (která je ostatně nevhodná i na protější straně ulice).

Kromě toho, v transformační ploše 411/327/2001 se navrhují až čtyři patra, aniž by se řešila otázka dopravní dostupnosti a veřejné vybavenosti. Necháme-li v této části stranou, že je chyba tam vůbec plánovat byty, tak pokud už tam budou, mělo by jich být málo, maximálně v dvoupatrových domech. Mimo jiné tak i snáze zapadnou do koncepce lokality jako zahradního města, které má mít podle článku 68 homogenní výškové uspořádání.

28. 2. 2018, 08:55
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2c-0

Jaroslav Rummler:

Souhlasím s tímto komentářem.

11. 3. 2018, 14:37
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2c-0-0
 
 

Michaela Lešková:

Zcela souhlasím s touto připomínkou.

16. 3. 2018, 12:38
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2c-0-1
 
 

Lucie Špeldová:

Plně souhlasím s touto připomínkou

18. 3. 2018, 10:45
Důležitost: Doplňující
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2c-0-2
 
 

Stepan Gala:

Souhlasím s tím, že výšková regulace musí odpovídat většinovému charakteru výstavby v dané lokalitě a výšková regulace 21 zásadním způsobem narušuje celkový vzhled lokality.

18. 3. 2018, 17:56
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2c-0-3
 
 

veronika zapletalová:

Ano, pozor na mrakodrap 21 pater. Výšková zástavba zakreslena je po celé Evropské od křižovatky až ke Džbánu. Nevzhladný depresivní naddimenzovaný hotel Kristal je omylem bývalé epochy, neměl by být směrodatným bodem pro další zástavbu. Hustou. Upozorněte prosím na tento moment i do sousedících lokalit Veleslavín, což je vlastně Evropská, Litovický potok a Starý Veleslavín. Je důležité mít možnost vidět zalesněný horizont Petřin nebo krásnou Starou školu.

21. 3. 2018, 14:22
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2c-0-4
 
 

Eva Hrubešová:

Souhlasím s tímto komentářem.

21. 3. 2018, 23:41
Důležitost: Doplňující
Číslo komentáře: L-327-2c-0-5
 
 

Jiří Peroutka:

Souhlasím!

26. 3. 2018, 15:13
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-327-2c-0-6
 
 

Zdenka Bucknell:

Souhlasím.

26. 3. 2018, 21:34
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2c-0-7
 
 

William Bucknell:

Souhlasím s tímto komentářem.

26. 3. 2018, 22:18
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2c-0-8
 
 

Marek Šucha:

Souhlasím

27. 3. 2018, 22:28
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2c-0-9
 
 

21 pater! V místě dnešní školky???

Lucie Štůlová:

V místě dnešní mateřské školy a 3 panelových domů, které sice dle plánu do naší lokality nepatří, ale fakticky ano, je stanovena výška budov číslem 21 - jde tedy o 21 pater. Navíc číslo 21 snad opět jen omylem "přeteklo" do lokality Vokovice hned u ústí Vokovické na Evropskou. Není možné takto vysoké stavby v tomto místě budovat. Přispěly by k devastaci území, zastínily obzor, přivedly dopravu, zhystily již tak trpící veřejný prostor. Vždyť na Pankráci, kde se mrakodrapy v Praze budují (a je to také diskutabilní) je výšková hladina max. 27. Nebyli bychom od toho na Veleslavíně daleko. Takové řešení není možné a je v rozporu se zájmy obyvatel Vokovic a dalších zainteresovaných. Nechceme žít v lokalitě, do níž je nutné vstoupit skrze městečko mrakodrapů, město kanceláří a místě, v němž absentuje lidské měřítko!

21. 3. 2018, 23:02
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-327-2c-1

Jaroslav Rummler:

Souhlasím s tímto komentářem.

24. 3. 2018, 22:39
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2c-1-0
 
 

Jiří Peroutka:

Naprosto souhlasím!

26. 3. 2018, 12:22
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-327-2c-1-1
 
 

Zdenka Bucknell:

Rozhodně souhlasím s tímto komentářem.

26. 3. 2018, 21:33
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2c-1-2
 
 

veronika zapletalová:

souhlasím s tímto komentářem

27. 3. 2018, 13:38
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2c-1-3
 
 

Marek Šucha:

Souhlasím

27. 3. 2018, 22:28
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2c-1-4
 
 

Miloslav Gatter:

Naprosto souhlasím s tímto komentářem. Chci u bydlení zeleň, ne betonové věže až do nebe.

28. 3. 2018, 14:43
Důležitost: Zásadní
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2c-1-5
 
 

Igor Helekal:

Souhlasím s tímto komentářem. Návrh budování mrakodrapů ve Vokovicích a jejich bezprostřední blízkosti přímo popírá koncept zahradního města, nemluvě o zvýšení dopravní zátěže oblasti.

29. 3. 2018, 16:05
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-327-2c-1-6
 
 

Disproporční výšková regulace

Zuzana Chudoba:

Vzhledem k tomu, že Vokovice jsou navržené a z větší části vystavěné jako zahradní město a většina vystavěných domů jsou rodinné domky či viladomy s maximálně 4-mi podlažími, je zřejmě dílem omylu naplánovaná výstavba až 21 podlaží v oblasti u současné otočky autobusu 119 (před ZŠ - křižovatka Vokovická/Evropská) a také vedle stávajících panelových domů na místě Mateřské školky Vokovická (patří dle navrženého plánu do oblasti Červený vrch). Naprosto by to změnilo a zničilo ráz celé oblasti, která už nyní tak trpí neregulovanou výstavbou.

25. 3. 2018, 08:27
Důležitost: Důležité
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2c-2

Stepan Gala:

Souhlasím s tímto komentářem

25. 3. 2018, 12:57
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2c-2-0
 
 

Martina Peiskerová:

Naprosto souhlasím s tímto komentářem. Snad se jedná o omyl Metropolitního plánu (?).

25. 3. 2018, 21:59
Důležitost: Zásadní
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-327-2c-2-1
 
 

Eva Hrubešová:

Souhlasím s tímto komentářem a taky doufám, že se jedná o omyl v obou případech, tedy jak v oblasti mateřské školky, tak i u praktické školy.

26. 3. 2018, 10:40
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-327-2c-2-2
 
 

Jiří Peroutka:

Zcela souhlasím.

26. 3. 2018, 15:34
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-327-2c-2-3
 
 

souhlasím s komentáři:

Pavel Kašpar:

V místě dnešní mateřské školy a 3 panelových domů, které sice dle plánu do naší lokality nepatří, ale fakticky ano, je stanovena výška budov číslem 21 - jde tedy o 21 pater. Navíc číslo 21 snad opět jen omylem "přeteklo" do lokality Vokovice hned u ústí Vokovické na Evropskou. Není možné takto vysoké stavby v tomto místě budovat. Přispěly by k devastaci území, zastínily obzor, přivedly dopravu, zhystily již tak trpící veřejný prostor. Vždyť na Pankráci, kde se mrakodrapy v Praze budují (a je to také diskutabilní) je výšková hladina max. 27. Nebyli bychom od toho na Veleslavíně daleko. Takové řešení není možné a je v rozporu se zájmy obyvatel Vokovic a dalších zainteresovaných. Nechceme žít v lokalitě, do níž je nutné vstoupit skrze městečko mrakodrapů, město kanceláří a místě, v němž absentuje lidské měřítko!

25. 3. 2018, 23:19
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-327-2c-3

Jiří Peroutka:

Naprosto souhlasím!

26. 3. 2018, 15:35
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Číslo komentáře: L-327-2c-3-0
 
 

Disproporční výšková regulace

Zora Mališová:

Z lokality 513 do místa, kde je dnes dvoupatrový dům, "přetekla" výšková regulace 21 (která je ostatně nevhodná i na protější straně ulice).

Kromě toho, v transformační ploše 411/327/2001 se navrhují až čtyři patra, aniž by se řešila otázka dopravní dostupnosti a veřejné vybavenosti. Necháme-li v této části stranou, že je chyba tam vůbec plánovat byty, tak pokud už tam budou, mělo by jich být málo, maximálně v dvoupatrových domech. Mimo jiné tak i snáze zapadnou do koncepce lokality jako zahradního města, které má mít podle článku 68 homogenní výškové uspořádání. - souhlas s těmito připomínkami

31. 3. 2018, 17:40
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: L-327-2c-4

Zuzana Chudoba:

Vzhledem k tomu, že Vokovice jsou navržené a z větší části vystavěné jako zahradní město a většina vystavěných domů jsou rodinné domky či viladomy s maximálně 4-mi podlažími, je zřejmě dílem omylu naplánovaná výstavba až 21 podlaží v oblasti u současné otočky autobusu 119 (před ZŠ - křižovatka Vokovická/Evropská) a také vedle stávajících panelových domů na místě Mateřské školky Vokovická (patří dle navrženého plánu do oblasti Červený vrch – č. 513). Naprosto by to změnilo a zničilo ráz celé oblasti, která už nyní tak trpí neregulovanou výstavbou. Výšková zástavba zakreslena je po celé Evropské od křižovatky až ke Džbánu. Nevzhledný depresivní naddimenzovaný hotel Krystal je omylem bývalé epochy, neměl by být směrodatným bodem pro další zástavbu. Hustou. Upozorněte prosím na tento moment i do sousedících lokalit Veleslavín, což je vlastně Evropská, Litovický potok a Starý Veleslavín. Je důležité mít možnost vidět zalesněný horizont Petřin nebo krásnou Starou školu. V místě dnešní mateřské školy a 3 panelových domů, které sice dle plánu do naší lokality nepatří, ale fakticky ano, je stanovena výška budov číslem 21 - jde tedy o 21 pater.

Kromě toho, v transformační ploše 411/327/2001 se navrhují až čtyři patra, aniž by se řešila otázka dopravní dostupnosti a veřejné vybavenosti. Necháme-li v této části stranou, že je chyba tam vůbec plánovat byty, tak pokud už tam budou, mělo by jich být málo, maximálně v dvoupatrových domech. Mimo jiné tak i snáze zapadnou do koncepce lokality jako zahradního města, které má mít podle článku 68 homogenní výškové uspořádání.

4. 4. 2018, 22:05
Důležitost: Důležité
Uživatel je účastník
Uživatel je obyvatel/zájemce/expert
Číslo komentáře: 327-2c-SUM-0

Chybně uvedené stávající výšky čtverců 100 x 100 týkající se Vokovic

veronika zapletalová:

- 6 + 3 podlaží místo stávajících 5 je chybně u budovy Olympus na Evropské. Tento čtverec spadá i do vedlejší lokality Vokovice, do historického centra na Litoveckém potoku.
- do zeleně Litoveckéh potoka spdá zástavba 6 podlaží + 3.
- 21 +3 podlaží !!!!!!!!!!!!! je uvedeno jako stávající zástavba na hranici lokality Starý Veleslavín a Litovecký potok.
- 4 a 3 podlaží + 3 je nově zastavitelný blok na zelni před Starou školou a v oblasti kolem žluté zvukové bariery.
- 6 +2 podlaží !!!! jsou ve dvou čtvercích v místech určených pro parkoviště P + R a autobusové nádraží. Současná IFA má 6 podlaží.
- 6 + 3 podlaží místo 1 je přímo nad budovou současného Nádraží Veleslavín.
- 6 + 3 je na místě současného přechodu přes koleje na Velelavíně.
- 6 + 3 patra jsou na křižovatce veleslavín.
- 21 + 3 podlaží místo 13 u paneláků na Vokovické. To je dvojnásobek jejich současné výšky. Do oblasti spadají i přízemní budovy školky.
- 8 + 3 podlaží místo 0 na zelené ploše točny a parku na výchd od předchozího čtverce podél Evropské.

6. 4. 2018, 09:09
Důležitost: Důležité
Číslo komentáře: L-327-2c-6

Zpět Pokračovat dále